 |
Re: Re: Re: Re: rakousko-madarsko
| Údaje o příspěvku |
Tak jsem na zkoušku absolvoval variantu cesty do HR tam i zpět po dálnici přes Maďarsko a mohu srovnávat s "klasikou" přes A/SLO. Přes H je to o zhruba o 150km a 1,5 hod. delší. Rozdíl v nákladech na známky SK,H nebo A,SLO není velký a kompenzuje ho vyšší spotřeba na delší cestě přes H. Možná jsem měl smůlu, ale to, co předváděli maďarští celníci na přechodu H/HR Letenye připomínalo 60.léta a jen jsem čekal, že budou chtít "Celní a devizové prohlášení"..... (Mladí už nevědí, co to je). Je fakt, že maďarská dálnce M7 (Budapest-Letenye) je skoro prázdná, ale to je rakouská dálnice od Grazu a slovinská A1/A4 taky. Po zprovoznění poloprázdné rakouské dálnice A5 ve směru od Mikulova Schrick-Wien a obchvatu Vídně po S1,S2,A23 se cesta přes Rakousko zrychlila opravdu významně. Totéž platí o slovinské dálnici až po Ptuj. Takže trasa severní Morava-Biograd přes A/SLO za 9,5 hod. při dodržení předpisů už není pohádka, ale realita.
Trasu po maďarské 86 a objížďku slovinské dálnice nesrovnávám, řeč je o dálnicích.
Já jsem tedy žádnou výhodu trasy přes Maďarsko neobjevil a vracím se na osvědčenou A/SLO. Taková má zkušenost a názor, každý pochopitelně jede podle svého. |
| Autor: | Vlada | (neregistrovaný) |
| Datum: | 8.7.2010 06:05 |
| Email: | - |
|  Nahlásit nevhodný obsah | |