Text: |
Dobrý den paní Čepová, nestydím se za svoje jednání, protože jsem pro Vás udělala vše, co bylo v mých silách. Při Vaší rezervaci pobytu jsem osobně volala na penzion Radman a pan domácí mě sdělil, že všechny dveře na penzionu jsou klasických rozměrů, že nebude žádný problém s vozíkem. I přes to, že jsem požadovala 80 cm šířku. Po Vašem příjezdu na penzion jsme zjistili, že dveře od koupelny jsou menších rozměrů, ale do budovy a pokoje to bylo vyhovující. I přes Vaše sprosté a urážející nadávky do prasat a více popisovat nebudu jsem obešla asi 10 soukromých domů, ale bohužel v každém apartmánu byly dveře od koupelny menší. Pan majitel penzionu DAVOR, který jsem pronajímala mě naložil do auta a odjeli jsme shánět ubytování i do vedlejšího letoviska, bohužel bez významu. Odvezl mě tedy k bankovnímu automatu, který mě umožnil 5x výběr po sobě a po té jsem Vám 85% z uhrazené ceny vrátila přímo na místě. Po Vaší dlouhé cestě jsme Vám poskytli pokoje k odpočinutí a možná by stálo za to vyfotit pokoj, který jste opustila. Paní Radmanová byla v šoku v jakém byl stavu. Na místě jsem se Vám za vše osobně omluvila. Pozdě večer jsem odjela do ČR a byla jsem opět překvapena výhružnými sms z Vaší strany. Očekávala jsem od Vás písemnou stížnost do 3 měsíců po skončení pobytu, podle Všeobecných smluvních podmínek zájezdu, ale buhužel jsem v tomto termínu žádnou neobdržela.Zamnyslete se prosím sama nad pravdou. Penzion Radman pronajímám bez problémů již 6.sezonu. Kopecká Miroslava |