Téma: |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blanenské cestovní kanceláře |
Text: |
Milé dámy a ojediněle i pánové, od svých stálých klientů jsem byla upozorněna na nové příspěvky v diskuzi. Vidím, že Vás nadále baví rozebírat věci, které se přihodily v roce 2006 a 2010. Mohu jen dodat, že každý z Vás měl nárok na písemnou reklamaci, kterou jsem bohužel neobdržela. Je také na místě si stěžovat u cestovní kanceláře u které jste služby zaplatili. Co se týká vrácení peněz za dopravu, ani v tomto případě mě nebyla žádná písemná reklamace doručena.
Proto stále nechápu,proč svoje zážitky a připomínky řešíte několik let zpětně pouze v diskuzi na internetu.
Vážím si svých stálých klientů i těch, kteří dokážou pochopit, že zaměstnat brigádníky, kteří si práce váží je v dnešní době velice těžké. I nadále se budu snažit nabízet služby za přijatelné ceny, vycházet svým klientům vstříc a děkuji těm, kteří vytrvale píší své komentáře.
A teď něco z jiného soudku: cestovní kancelář Amálkatour se díky vyššímu zájmu klientů o rekreaci a přijatelným cenám rozrostla o další pobočku v centru města Brna, díky které za minulý rok navýšila svoje tržby téměř o dva miliony.
Těšíme se na všechny naše klienty a přeji jen ty nejlepší zážitky z dovolené s CK AMÁLKATOUR. Miroslava Kopecká |
Přidáno: | 28.4.2011 12:43 |
Autor: |
Kopecká (neregistrovaný - IP: 78.80.60.***) |