Téma: |
Re: Re: Re: Re: Re: Blanenské cestovní kanceláře |
Text: |
Dle mého názoru je nedůstojné,aby se majitelka CK omlouvala přes webové stránky.Má k dispozici adresy klientů,počítač,tiskárnu...Co takhle oficiální omluvy zaslat všem klientům ,kteří toho 15.srpna s Vámi cestovali?!
Na druhou stranu budete možná potrestaná víc,než si momentálně dokážete představit.Blansko a vůbec celý okres zase není tak velký jak Vy si myslíte.Možná to už v příští sezoně pocítíte.
K nemalé radosti takovým podnikatelům jako jste vy,je předložen nový občanský zákon,který i na takové situace pamatuje.Můžete se na to informovat.Autorem návrhu je profesor Karel Eliáš z Právnické fakulty.Jedná se o zákon"Náhrada za ztrátu",potrestá všechny,kteří nedodrží smluvní podmínky až pětinásobkem toho,co dovolená klienta stála.Doufejme,že bude od 1.1.2009 v platnosti.
Sebekriticky přiznejte,že by jste měla vrátit přinejmenší polovinu peněz za dopravu.A kam a jak mají možnost si jít Vaši klienti ztěžovat?
A to ,že píšete....cesta domů s jinou cestovní kancekáří směřovala skoro k tomu samému...je strašné,co si klienti za své peníze musí VYTRPĚT!!!!
V duchu doufejte,že si nikdo nebude stěžovat na ACČK a nenapíše panu Tomio Okamurovi.Bylo to pro ty klienty určitě velice ponižující. |
Přidáno: | 28.8.2008 14:13 |
Autor: |
Šebelová (neregistrovaný) |