Téma: |
Re: Platil jste někdy někdo poplatek za poškození apartmánu |
Text: |
Dobrý den,
děkuji moc zdennyně za námět uplatnit na pojišťovně. Doplnili jsme o všechny možné dokumenty: doklady o výměně peněz a komunikaci po emailu s majitelem a před 14 dny pojišťovna věc po doplnění o tyto dokumenty uznala a škodu nám proplatila.
resumé : pro případ předcházení podobných potíží doporučuji v okamžiku přebírání apartmánu po příjezdu nejlépe po příjezdu sepsat všechny vady v aparmánu. je to sice "opruz" a zřejmě i dopředné atakování vzájemné důvěry a omezí to následná nedorozumění. Stejně tak je tedy zřejmé, že pojištění osobní odpovědnosti na škody vzniklé na majetku 3.osoby lze zřejmě na tyto situace uplatnit. Lze zřejmě sjednat obecně pro EU a související státy nebo konkrétně pro jednotlivý zájezd. V každém případě pak lépe požadovat strvrzenku a potvrzení poškozeného a způsobené škodě.
jinak , jak jsem uváděl aparmán je velmi pěkný, ve staré zástavbě Punatu , tedy je tam i v parném dni příjemné prostředí. Současně velmi oceňuji i zájem provozovatele tohoto serveru se o věc zajímat.
Přeji všem individuálním cestovatelům co nejméně nedorozumění na cestách a provozovateli serveru mnoho spokojených klientů, jak ze strany ubytovatelů, tak ze strany klientů-cestovatelů.
Mnoho zdaru v roce 2008. Michal Nedorost |
Přidáno: | 25.12.2007 17:14 |
Autor: |
michal nedorost (neregistrovaný) |