 |
Re: Re: Re: Re: Re: Jeden šofér nebo více
| Údaje o příspěvku |
Pro D.P.
To co zde píšeš celkem chápu, je to názor podle Tvých zkušeností a možností, ale nevnucuj ho všem, jako jedinou správnou variantu.
Já jezdím jako profesionál už 35 let průměrně 500 km denně a tím nemyslím, že bych např. v Brně najel na dálnici, dojel do Prahy, tam vyložil a opět po dálnici frčel zpátky.
Jsou to většínou okresní a krajská města (několik denně).
Takže těch 500km (půlka cesty do Hr) je pro mne normální dávka, po které mě doma čeká ještě spousta další práce.
Noční jízda pro mne není ničím zvlášním ani nikterak více unavujícím, takže jezdím na noc. Jelikož ale mám vyzkoušeno ( NA SOBĚ, né že jedna paní povídala) , že kolem třetí- čtvté hodiny ráno na mne přichází útlum, zastavím a na hoďku až dvě si zdřímnu.
Pro někoho je 500-600km nic, jinej toho má po 200km plné brejle.
A o tom to je, každý podle toho, co mu vyhovuje a nač se cítí.
Brácha na kamiónu denně za směnu točí cca 800-900km (většinou noc), tak to je asi podle Tebe sebevrah a nezodpovědný otec rodiny.
Šťasnou a pohodovou cestu k moři přeju všem, bez rozdílu jestli to jedou 12 hodin, nebo tři dny. |
|